حریم خصوصی شبکه زر
شبکه به حریم خصوصی افراد احترام می گذارد. ما برای روابطمان با شما ارزش قائل هستیم و از طریق تأمین امنیت شما، با حفظ وفاداری و احترام به هر یک از مشتریان، افتخار می کنیم. مقررات این اطلاعیه به مشتریان سابق و همچنین مشتریان فعلی ما اعمال می شود. از شما خواهشمندیم اطلاعات زیر را بخوانید.
مقررات عمومی :
1.1 سیاست حفظ حریم خصوصی در حال حاضر بخشی جدایی ناپذیر از سپیدنامه است که طبق آن شبکه که به طور رسمی توسط شرکای وابسته خود (که بعدها به عنوان شرکت نامیده می شود)، خدمات مختلفی را (شامل خدمات مالی و اطلاعاتی طبیعت و غیره. فراهم می کند. ) به مشتریان خود ارائه میکند.
1.2. با انتخاب خدمات شرکت، مشتری به طور کامل با شرایط و ضوابط اسناد عمومی موافقت کرده است. همین امر شامل تعاملات بین مشتری و شرکت نیز میباشد که در طی آن معاملات تجاری و سرمایه گذاری انجام می شود، موارد مختلفی از اطلاعات استفاده می شود، پرداخت ها و نقل و انتقال ها مرتب می شود و غیره. اگر مشتری با هر شرایطی با مفاد سپیدنامه مخالف باشد، / او باید همه تعامل با شرکت را متوقف کند. در صورتی که مشتری شرایط کلی سیاست های حفظ حریم شخصی را قبول نمی کند به هر دلیلی، هرگونه تعامل با شرکت را از جمله پایان دادن به تمام عملیات مالی انجام شده با میانجیگری شرکت باید متوقف کند.
1.3. سیاست حفظ حریم شخصی در حال حاضر یکی از مهمترین اصولی است که شرکت در هنگام ارائه خدمات به مشتریان خود اعلام می کند. شرکت به حقوق هر فرد و یا شخص حقوقی برای حفظ حریم خصوصی احترام می گذارد، صرف نظر از از اینکه آنها مشتری شرکت هستند یا نه، و همچنین کسانی که فقط قصد ارتباط با شرکت را دارند. شرایط سیاست حفظ حریم شخصی در حال حاضر به یک نسبت به مشتریان سابق، فعلی و آینده شرکت اعمال می شود. یکی از مهمترین اولویت های شرکت ارتباط بین شرکت و مشتریان آن است. این شرکت وفاداری و احترام به هر مشتری حفظ می کند و به هر مشتری امنیت کامل را ارائه میکند.
1.4. در سیاست حفظ حریم شخصی در حال حاضر از اصطلاحات و تعاریف زیر
استفاده می شود:
1.4.1 حریم خصوصی (اطلاعات محرمانه) حق قانونی یک فرد یا یک واحد
حقوقی برای عدم افشای اطلاعات خصوصی یا شخصی (داده) یا اطلاعاتی است که
به صورت تجاری طبقه بندی شده است. در رابطه بین شرکت و مشتری، حفظ حریم
خصوصی به معنای تعهد شرکت به حفاظت و اطمینان از عدم افشای اطلاعات
مشتری توسط شرکت است، در حالی که به مشتری خدمات ارائه میدهد.
1.4.2 اطلاعات شخصی (خصوصی) مشتری - اطلاعاتی که مشتری را
شناسایی و تایید می کند یا جزئیات خاصی از شخصیت، شرایط مالی و ترجیحات
وی را افشا می کند. تعریف دقیق تر این اصطلاح در متن سیاست حفظ حریم
خصوصی موجود است. سیاست حفظ حریم خصوصی یک اقدامات پیچیده، روش ها و
اقداماتی است که اطمینان جمع آوری اطلاعات کامل، دقیق و معتبر مربوط به
مشتری، و حفاظت از این اطلاعات، و همچنین تبادل این اطلاعات با سازمان
های دولتی (نظارتی) مطابق با قوانین موجود ، و شرایط کنونی سیاست حفظ
حریم خصوصی انجام میگیرد.
اطلاعات شخصی
2.1. هنگامی که مشتری درخواست یک حساب کاربری زنده یا آزمایشی را
میکند، شرکت اطلاعات شخصی مشتری را برای اهداف تجاری جمع آوری می کند،
مانند ارزیابی نیازهای مالی مشتری، پردازش درخواست ها و معاملات مشتری،
اطلاع دادن به مشتری در مورد محصولات و خدمات که ممکن است برای او
اهمیت داشته باشد و خدمات مؤثر و با کیفیت را به مشتری ارائه دهد. چنین
اطلاعاتی می تواند از انواع زیر باشد:
2.1.1. اطلاعات ثبت نام - اطلاعات ارائه شده توسط مشتری در فرم های
درخواست و سایر اسناد (از جمله اسناد الکترونیکی). این فرایند شامل
موارد زیر میباشد: نام، نام خانوادگی، اطلاعات تماس (آدرس پستی، شماره
تلفن، پست الکترونیکی و غیره)، تاریخ تولد، شغل، دارایی و درآمد.
2.1.2. اطلاعات تراکنش - اطلاعات مربوط به تراکنش ها بین مشتری و شرکت،
یا بین مشتری و شرکای وابسته شرکت، و همچنین اطلاعات مربوط به ارتباطات
(یک جانبه یا دو جانبه) بین مشتری و شرکت. نمونه هایی از جمله موجودی
حساب مشتری، فعالیت تجاری (سرمایه گذاری)، سوالات مشتری و پاسخ های
شرکت، از جمله متون نامه ها یا فایل های ورود به سیستم در سیستم های
پیام رسانی استفاده می شود. در سیاست حفظ حریم شخصی در حال حاضر،
اصطلاح "شرکای وابسته شرکت" اشاره به سازمان های متعلق به شرکت یا
مدیریت شرکت و همچنین سازمان هایی است که بخشی از دارایی شرکت هستند.
2.1.3. اطلاعات تأیید - اطلاعات لازم برای تایید هویت مشتری مانند
گذرنامه یا گواهینامه رانندگی (یا مقررات مربوط به مواردی که مشتری یک
واحد حقوقی است). نمونه هایی از جمله اطلاعاتی که توسط شرکت از پرونده
های عمومی مانند دفاتر وام، آژانس های اطلاع رسانی و دفاتر اداری و یا
سایر اشخاصی که وابسته به شرکت نیستند، شامل می شود. سیاست مبارزه با
پولشویی نیاز دارد تا شرکت اطلاعات را جمع آوری و اقدامات لازم را برای
جلوگیری از تبدیل قانونی (شستشو) پول حاصل از فعالیت غیر قانونی انجام
دهد. در موارد خاص شرکت حق دارد که سندی را که منابع مالی را افشا می
کند، درخواست کند.
2.1.4. اطلاعات در مورد اشتراک - اطلاعاتی مانند سیگنال ها، هشدارها،
اخبار و اشتراک های قیمت.
2.2. شرکت هیچ اطلاعاتی از کارت اعتباری مشتری را در پایگاه داده خود جمع آوری و ذخیره نمی کند.
2.3. بالا شامل نیست. در صورت نیاز به پیروی از قوانین موجود شرکت حق دارد اطلاعات دیگری را از مشتری درخواست کند.
3.درباره "کوکی ها"
3.1. کوکی ها فایل های کوچک حاوی اطلاعاتی هستند که یک وب سرور (سایت) برای ردیابی بازدیدکنندگان آن استفاده می کند. شرکت ممکن است بر روی رایانه های مشتریان کوکی ها را تنظیم و به آنها دسترسی پیدا کند تا برای تعیین آگهی ها و تبلیغات، کاربران را به وب سایت شرکت هدایت کند. شرکت (یا هر بخش آن) ممکن است کوکی ها را برای ارزیابی علاقه مشتری به محصولات و خدمات شرکت و برای پیگیری فعالیت های مشتری در وب سرور خود (سایت) استفاده کند. اطلاعات جمع آوری شده توسط شرکت و به اشتراک گذاشته شده با شرکای وابسته آن ناشناس و شخصا قابل شناسایی نیست.
4. فن آوری های امنیتی
4.1. شرکت از فناوری رمزگذاری لایه های SSL (Secure Socket Layer) استفاده می کند تا از اطلاعات خاصی که توسط مشتریانش ارائه شده، محافظت کند. این تکنولوژی مشتری را از بروز کردن اطلاعات به اشخاص دیگر در حین انتقال جلوگیری می کند. این شرکت به شدت تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که وب سرورهای آن (سایت ها) امن هستند و با استانداردهای صنعتی مطابقت دارند. این شرکت همچنین از محافظت های دیگر مانند فایروال ها، سیستم های تأیید هویت (به عنوان مثال، رمزهای عبور و شماره های شناسایی شخصی) و مکانیزم های کنترل دسترسی برای کنترل دسترسی غیرمجاز به سیستم ها و داده ها استفاده می کند.
4.2. شرکت حق انتخاب از فن آوری ها و روش های حفاظت از داده ها را با اختیار خود دارد و در این زمینه با پیمانکاران همکاری می کند که برای شرکت قابل اعتماد میباشند.
4.3. مطابق با توصیه های شورای استانداردهای امنیتی صنعت کارت، جزئیات کارت مشتری با استفاده از رمزگذاری لایه حمل و نقل - TLS 1.2 و لایه کاربرد با الگوریتم AES و طول کلید 256 بیتی محافظت می شود.
5. اشتراک اطلاعات با شرکای وابسته شرکت
5.1. این شرکت ممکن است اطلاعات شخصی مشتری را که در بالا ذکر شده است با همکاران خود برای اهداف کسب و کار مانند سرویس دهی حساب های مشتری و اطلاع رسانی به آنها در مورد محصولات و خدمات جدید، به عنوان اجازه توسط قانون های قابل اجرا، به اشتراک بگذارد.
5.2. شرکای وابسته می توانند به اطلاعات شخصی مشتری که به درخواست شرکت و تصویب اجباری توسط مشتری شخصی انجام شده است دسترسی داشته باشند. هر دسترسی به اطلاعات شخصی مشتریان توسط شریک وابسته در یک ورودی ثبت می شود، که برای مشاهده توسط مشتری قابل دسترسی است. این لست شامل: زمان، نام شریک و نوع اطلاعات مورد نظر است.
6. به اشتراک گذاشتن اطلاعات با اشخاص ثالث
6.1. این شرکت اطلاعات شخصی مشتری را برای اشخاص ثالث فاش نمیکند، بجز مواردی که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شود. افشای اطلاعات شخص ثالث ممکن است شامل به اشتراک گذاری چنین اطلاعاتی با شرکای غیر وابسته شرکت باشد که خدمات پشتیبانی فنی را برای حساب های مشتری انجام می دهند یا معاملات مشتری را با شرکت تسهیل می کنند، از جمله کسانی که مشاوره حرفه ای، قانونی یا حسابداری را به شرکت ارائه می دهند. شرکای غیر وابسته که به شرکت در ارائه خدمات به مشتریان کمک می کنند، لازم است که محرمانه بودن این اطلاعات را تا حدی که دریافت می کنند حفظ کنند و از این اطلاعات شخصی تنها در حین ارائه چنین خدماتی استفاده کنند و فقط برای اهداف که شرکت تصدیق می کند.
6.2. شرکت همچنین ممکن است اطلاعات شخصی مشتری را به اشخاص ثالث برای انجام دستورالعمل های مشتری یا به موجب رضایت صریح مشتری ابراز کند. همچنین شرکت هرگز نباید آن را به فروش برساند و به هیچ عنوان حق ندارد اطلاعات مشتری را تحت هیچ شرایطی بفروش برساند ویا به صورت موقت افشا کند.
7. توزیع قانونی
7.1. در شرایط محدود، شرکت ممکن است اطلاعات شخصی مشتری را به اشخاص ثالث به طبق قوانین و مقررات مربوطه ارجاع دهد. این شرکت ممکن است اطلاعات شخصی را برای همکاری با مقامات نظارتی و سازمان های اجرای قانون در تطابق با احضار یا سایر درخواست های رسمی و در صورت لزوم برای محافظت از حقوق و یا مالکیت شرکت، افشا کند.
7.2. بجز مواردی که در خط مشی حفظ حریم خصوصی در حال حاضر شرح داده شده، شرکت از اطلاعات شخصی مشتری برای هر هدف دیگر استفاده نمی کند، مگر اینکه شرکت توضیح دهد که چگونه چنین اطلاعاتی در زمانی که مشتری آن را افشا می کند، شرح دهد یا در صورتیکه شرکت اجازه صریح مشتری دریافت کند. شرکت حق استفاده از اطلاعات شخصی مشتری را در مواردی که در حریم خصوصی فعلی شرح داده نمی شود، در صورتی که به وضوح در زمانی که اطلاعات توسط مشتری اعلام می شود یا زمانی که شرکت اجازه صریح مشتری را دریافت می کند، بیان می شود.
8. انتشار اطلاعات شخصی
8.1. مشتری می تواند از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی که شرکت ممکن است درخواست کند، خودداری کند. با این وجود، عدم انجام چنین کاری ممکن است منجر به ناتوانی در باز کردن یا نگهداری یک حساب کاربری یا ارائه خدمات دیگر به مشتری شود. در حالی که شرکت تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که خدمات ارائه شده به مشتریان آن بر اساس اطلاعات دقیق، کامل و به روز در مورد آنها، مشتری می تواند به طور قابل توجهی در این رابطه با کمک به موقع اطلاع شرکت زمانی که تغییرات در اطلاعات شخصی خود وجود دارد.
8.2. اگر مشتری نمی خواهد که اطلاعات شخصی خود را به اشخاص ثالث که در سیاست حفظ حریم خصوصی شرح داده شده است انتشار دهد، باید از طریق فرم تماس مخصوص با شرکت تماس بگیرد.
9. اصلاحات
9.1. شرکت حق دارد اصلاحاتی را در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی فعلی انجام دهد. به طور کلی، ممکن است در مواردی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در نسخه فعلی سیاست حفظ حریم خصوصی توصیف نشده باشد و یا قانونی وجود داشته باشد که نیاز به اضافه کردن یکسری موارد به آن باشد، این تغییرات رخ خواهند داد.
9.2. پروسه اصلاح کردن:
9.2.1 در صورت انجام اصلاحات ویا القاعات شرکت باید مشتریان را در مورد
این رخ داد مطلع کند که این کار توسط فرستادن ایمیل به مشتریان و منتشر
کردن اطلاعیههای مربوطه در وب سایت انجام میگیرد.
9.2.2 ارسال اطلاعیه مربوط به وب سایت شرکت و ارسال پیام از طریق پست
داخلی، به عنوان سیاست مناسب حفظ حریم خصوصی مشتری در نظر گرفته می
شود، مشتری در مورد خواندن ویا نادیده گرفتن این موارد اختیار دارد.
9.2.3 سند اصلاح شده بعد از 5 (پنج) روز کامل (120 ساعت) پس از انتشار
اعلامیه در وب سایت شرکت، فعال میشود، قبل از این زمان، این اطلاع
رسانی فقط ماهیت اطلاعاتی دارد.
9.2.4 سند اصلاحیه بلافاصله پس از انتشار آن (بدون در نظر گرفتن
حسابهای دیگر ثبت شده که ممکن است دارنده آنها را دارا باشد) بلافاصله
اعمال میشود. سند اصلاحیه مربوط به حسابهای تجاری است که قبل از تاریخ
ثبت سند مورد استفاده قرار گرفته است.
9.2.5 در صورتی که یک قاعده قانونی معرفی شود که نیازمند یک اصلاحیه
مربوطه یا نیازمند اضافه کردن بر سیاست حفظ حریم خصوصی است، پس قانون
حقیقی باید بلافاصله پس از تاریخ قانونی اعمال شود، چه اصلاحیه مورد
نظر اطلاع رسانی شده باشد یا نه، مقررات حریم خصوصی که با قوانین و
مقررات تازه وارد شده در تضاد باشد، زمانی که اصلاحات مربوط به سند فوق
الذکر به اجرا در می آید، از بین می روند.
10. پذیرش شرایط اعلام شده توسط مشتری
10.1. به عنوان مشتری شرکت واستفاده از خدمات آن به صورت فعالانه (از جمله خدمات کارگزاری و خدمات اطلاعاتی)، نرم افزار و / یا سخت افزار اجازه انجام فعالیت های حرفه ای در بازارهای مالی، من سیاست حفظ حریم خصوصی را که در این اطلاعیه شرح داده شده است، می پذیرم.
10.2. من با تمام مقررات (مقررات، بخش ها) از تمام اسنادی که توسط شرکت در طول استفاده از هر گونه خدمات شرکت اعلام شده است موافقم و در صورت عدم توافق، بلافاصله استفاده از خدمات شرکت را متوقف خواهم کرد.
11. سیاستهای احراز هویت (KYC)
11.1. پولشویی عملی تبدیل پول یا سایر ابزارهای پولی است که از فعالیت غیرقانونی کسب شده به پول یا سرمایه گذاری هایی که به نظر می رسد قانونی است، به طوری که منبع غیرقانونی آن قابل شناسایی نیست. قوانین داخلی و بین المللی که در مورد شرکت هایی که مشتریان آنها می توانند پول خود را از حساب های خود سپرده و خارج کنند، اعمال می شود.
11.2. شبکه به شدت از مقررات ضد پولشویی و سیاست مبارزه با تروریسم پیروی میکند و خواستار آن است که کارمندان آنرا کاملا مطالعه کنند. بنابراین، شرکت اقدامات لازم را برای شناسایی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم انجام می دهد. قوانین داخلی مطابق با الزامات مربوطه بین المللی مشاهده می شود.
11.3. پروسه های اجرا شده ضدپولشویی هدف از روش های مبارزه با پولشویی که شبکه پیاده سازی می کند این است که اطمینان حاصل شود که مشتریانی که در فعالیت های خاص فعالیت می کنند به استانداردهای معقول شناسایی می شوند، در عین حال کم کردن بار انطباق و تاثیر بر مشتری های مشروع . شبکه متعهد به کمک به دولت ها در مقابله با تهدید پولشویی و تامین مالی فعالیت های تروریستی در سراسر جهان است. برای این منظور شبکه یک سیستم الکترونیکی بسیار پیچیده را راه اندازی کرده است. این سیستم اسناد شناسایی مشتری را تأیید و تمام تراکنش ها را ردیابی میکند. شبکه با دقت فعاليتها و تراکنشهای مشکوک را دنبال مي کند و این گونه فعاليت ها را به سازمان های اجرای قانون گزارش می دهد. برای حفظ یکپارچگی سیستم های گزارشگری و حفظ کسب و کار، چارچوب قانونی، حمایت قانونی از ارائه دهندگان چنین اطلاعاتی فراهم می کند. شبکه به منظور به حداقل رساندن خطر پولشویی و تامین مالی فعالیت های تروریستی، هیچگونه سپرده های نقدی را دریافت یا پرداخت نمیکند. شبکه حق دارد در هر مرحله ای فرایند انتقال را خاتمه دهد، وقتی که معتقد باشد تراکنش به پولشویی یا فعالیت های جنایی مرتبط است. شبکه از اطلاع به مشتری دربارهی گزارش تراکنش و اطلاعات مشکوک منع شده است.
11.4. شناسایی و تأیید مشتریان به منظر پیروی از قوانین ضد پول شویی، شبکه نیاز به دو مدرک مختلف برای تایید هویت مشتری دارد. اولین مدرکی که ما نیاز داریم، یک سند قانونی دولتی است که تصویر مشتری بر روی آن درج شده است. این ممکن است گذرنامه صادر شده توسط دولت، گواهینامه رانندگی (برای کشورهایی که گواهینامه رانندگی یک سند شناسایی اصلی است) یا کارت شناسایی محلی (بجز کارت های دسترسی به شرکت). مدرک دوم یک قبض به نام خود مشتری است به همراه آدرس کامل است به یاد داشته باشید باید از تاریخ صدور این قبض بیشتر از 3 ماه نگذشته باشد. این مدرک ممکن است یک قبض خدمات، صورت حساب بانکی، گواهینامه یا هر سند دیگری که با نام و آدرس مشتری از یک سازمان بین المللی شناخته شده باشد. برای تغییر شماره تلفن مربوط به پروفایل مشتری، مشتریان باید یک مدرک را تأیید کنند که مالکیت یک شماره تلفن جدید (توافق با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه) و یک عکس از مدرک شناسایی در کنار صورت خود داشته باشد. داده های شخصی مشتری در هر دو اسناد مشابه هستند. مشتریان باید به محض انجام تغییرات، مدارک هویتی و اطلاعات تماس را به روز و به موقع ارسال کنند. اسناد در حروف غير از کشورهای غربي بايد توسط يک مترجم رسمي به زبان انگليسي ترجمه شوند. ترجمه باید مهر و امضا شده توسط مترجم و همراه با سند اصلی همراه با یک تصویر واضح از مشتری بر روی آن ارسال شود.
11.5. سیاست پرداخت: سپرده و برداشت ها طبق قوانین شبکه در تمام پرداخت ها باید نام مشتری که در حال حاضر یک پرداخت را انجام میدهد با نامی که در پرونده های شرکت وجود دارد مطابقت داشته باشد. پرداخت های شخص ثالث پذیرفته نمی شوند. برای برداشت نیز پول باید از روشی برداشته شود که به آن واریز انجام شده است. برای برداشت نیز نام برداشت کننده باید با نامی که شرکت در پروندهای خود دارد مطابقت داشته باشد. در صورتی که پرداخت توسط تراکنش بانکی انجام شده باشد، وجوه ممکن است تنها با روش تراکنش بانکی فقط با همان بانک و با همان حساب قابل برداشت باشد. همینطور اگر سپرده توسط ارزهای دیجیتال انجام شده باشد برداشت نیرز از طریق همان سیستم و همتن حسابی که واریز انجام شده امکان پذیر است.